Klachtenprocedure
Bij Vrolijke Vachten streef ik naar de hoogste kwaliteit van mijn dienstverlening en klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan nodig ik u uit om dit zo snel mogelijk aan mij te melden, zodat ik samen met u naar een passende oplossing kan zoeken.
U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar klachten@vrolijkevachten.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en een beschrijving van de klacht. Ik streef ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren op uw klacht en deze naar tevredenheid af te handelen.
Mocht u het gevoel hebben dat uw klacht niet naar behoren is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met De Geschillencommissie voor verdere bemiddeling. De Geschillencommissie is een onafhankelijke instantie die geschillen oplost tussen consumenten en dienstverleners.
Ik neem alle klachten serieus en streef ernaar om mijn dienstverlening voortdurend te verbeteren. Dank u wel voor uw feedback en uw vertrouwen in Vrolijke Vachten.